Recenze Lara Croft Go

Pár slov na úvod:

Poprvé jsme si mohli vyzkoušet podobné herní mechanismy v Hitman Go. Nyní se však roztrhl pytel s herní hrdinkou Larou Croft, která má v Google play nejednu hru. Ať jde o Lara Croft Relic Run, první dva díly Tomb Raider nebo nyní recenzovanou hrou Lara Croft s dodatkem Go. Stojí za to si tuto hru zahrát a je vůbec lepší, nebo stejně kvalitní jako Hitman Go?

Principy hry:

Hra je velmi jednoduchá na ovládání. V podstatě kloužete prstem po displeji, čímž táhnete Laru po předem vytyčené cestě, krok za krokem. Zpočátku vše jde hladce a nedá se dopustit žádného sebevětšího přešlapu, který by stál hlavní hrdinku život. Jak tomu ale bývá, časem vše nabírá na obtížnosti. Hádanky jsou komplexnější a mnohdy se musí uvažovat nad tím, jak se vlastně dostat k cíli.
V cestě za tajemným artefaktem stojí spousta překážek. Nebezpeční tvorové, kteří Laru bez váhání zabijí, pokud se jim postaví do cesty. Mnohdy jedinou možností je obelstít nebo zabít nepřátele. Dále tu jsou pasti v podobě křehké podlahy, po níž lze přejít jen jednou, šípy vystřelující ze zdi a balvany, které se nejednou budou pokoušet o Lařin život.
Hru doprovází sbírání artefaktů a reliktů, což je pro celé universum Tomb Raider běžná záležitost. I v Lara Croft Go jsou různé sběratelské předměty, ukryté v herním interiéru tak, aby jejich umístění nebylo na první pohledem zřejmé, a s následujícím postupem jsou skryté pečlivěji, takže pokud nebudete důkladně prozkoumávat každý kout, určitě si jich nevšimnete.

Verdikt:

Lara Croft si opět získala mé srdce v této puzzle hře, která i na druhou stranu dobře vypadá. Jediné, co zamrzí, je nedostatečný obsah. Hrou se dá projít během několika hodin. Také bych si troufal tvrdit, že momentální obsah neodpovídá ceně, ale věřím, že vývojáři ještě několik nových úrovní vypustí do světa. Laru Croft Go bych doporučil fanouškům i hráčům, kteří hráli Hitman Go.