Mé dojmy z live steamu AC: Syndicate

Dnes v 18:00 prezentoval UBISOFT letošního Assassin’s Creed, který ponese podtitul Syndikate a bude se odehrávat ve viktoriánském Londýně, v době, kdy se rozmáhají nové technologie (palné zbraně, elektřina atd.). V tomhle duchu by měl přinést i něco nového tento díl, a to přepracovaný bojový systém, který by měl být stavěný lépe na přímý/agresivnější boj.
V live steamu se nejprve mluvilo o sérii jako takové, jak jsou lidé, kteří na ní pracují šťastní, čeho chtějí dosáhnout a co pro ně hra znamená. Raději bych tohle intro měl rychle za sebou, ale co, vyslechl jsem je a poté následovalo gameplay video (pre-alpha version).
Hra na první pohled působí jako předešlí díl „Unity“ přes kopírák s několika málo vychytávkami, jako je vystřelovací lano ala Batman, revolver, vrhací nože a jízda v kočárech (možná jsem na něco zapomněl), ale to se určitě dočtete na každém herním webu. Chci se spíše zaměřit na to, jak na mě live steam působil.
Příběh by mohl být zajímavý, alespoň trailer to tak prezentuje. Půjde vlastně o boj za tu nejnižší třídu/vrstvu v tehdejší době, kdy propast mezi bohatými a chudými je velmi hluboká. Oproti AC:U, kde se hlavní hrdina snažil přijít na to, kdo vlastně zabil otce jeho milované Élis a vraždu vlastního otce hodil jaksi přes palubu.
K tomuhle období nemám žádné poznatky, nebo si spíš nevybavuji, že bychom se o tom v dějepise či jiném období učili, takže v tomhle okamžiku jsem ledově chladný, protože ani francouzská revoluce neměla valný dopad na graduaci příběh, což je docela škoda.
Mou obavou tedy zůstává spíše optimalizace, poněvadž dodnes mi AC:U na PS4 nejde tak dobře jak bych si přál. To samé může potkat i Syndikate, takže bych raději něco podobného nepředobjednával a počkal na názory nějakého oblíbeného herního webu nebo pořadu. UBI v tomhle směru nezná slitování s hráči a jejich peněženkami/účty, protože už předpokládám, že jakmile vychladne hype (význam zřejmě „velká marketingová masáž“) po Zaklínačovi, tak se do vod byznysu pustí toto vydavatelství.
Osobně, hra nic revolučního nepřináší. „Wau“ efekt se u mě nedostavil. Rozhodně počkám na nějakou příznivější cenu, než se do něčeho podobného pustím. Období i potencionální příběh se mi líbí, ale šel bych do toho jen za předpokladu, že by hra byla opravdu dokonalá a nevyšla hned rok po Unity. Jsem toho názoru, že kvalita potřebuje více času než jeden rok, ale kvantita je pro UBI tím hlavním, protože nejde o to, vytvořit něco dokonalého, ale něco zaběhlého, tak aby se to dobře prodávalo.
Je pouze na vás, zdali si řeknete: „Dost, tohle nebudu tolerovat.“ A dáte najevo, že tento přístup nestrpíte. Vím, jsou lidi, kterým je to jedno, jestli dají za hru 1200 – 1700,-, ale já k tomuhle přistupuji tak, že jsem student a nemám rodiče, kteří by financovali mou zálibu v hraní, a kdybych ano, stejně bych po hře nesáhl, neboť je spousta jiných titulů, který si podle mě zasluhují pozornost.

Jak to vidíte vy? Také se vám Assassinská série zajídá?


Komentáře

  1. Čeho je moc, toho je příliš

    OdpovědětSmazat
  2. No, mohli by si v UBI dát nějaký ty dva roky pohov. Už je přeassassinováno.

    OdpovědětSmazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky