Watch Dogs a jeho budoucnost


Spousta z Vás jistě sleduje novinky ohledně herního titulu Watch Dogs (dále "W_D") od studia Ubisoft, který původně tuto hackerskou open-world akční hru plánoval již na minulí rok 2013, ale  byl odložen (za účelem doladění?!). Nyní, necelý tři týdny do vydání Ubisoft potvrdil, jak bude jejich akční hra běžet na konzolích nové generace.
PS4 verze by měla běžet v rozlišení 900p a při 30 fps, zatímco ta Xbox One verze 792p, taktéž při 30 fps.
Hra má sice ohromující grafický kabátek, který určitě novým konzolím bude slušet. Ale vyvstává tu jedna otázka? Je tohle budoucnost next-gen konzolí, nebo už se na začátku jejich životního cyklu dostává na povrch světa, o jaký low-end hardware jde (a tím nechci konzole hanit)?
Navíc vůči této hře už od její první prezentace chovám jistý odstup, kvůli poslednímu dílu Assassin's Creed Black Flag (dále "ACBF"). Takže se obávám, že hra bude trpět stejnými ne duhami jako zmíněné ACBF a to v případě PC, kdy hra neběžela dobře na high-endových PC sestavách, pokud nebudeme mluvit o tom nejdražším (tedy nejlepším) vybavení. Což by svědčilo o dalším mizerném portu od Ubisoftu.
Doufám tedy, že W_D nedefinuje zážitek next-gen hraní. Přeci jen žijeme v moderní době a FullHD rozlišení (1080p) je běžný standard pro všechny uživatele. Navíc se dostáváme do popředí, kdy si cestu na výsluní pomalu probourává 4K rozlišení, což mi připomíná, že jsem kdysi na jednom webu četl, jak by si nové konzole mohli rozumět s tímto rozlišení. Jak to tak vypadá, tak je to otázka spíš další generace, jelikož next-gen konzole nás zatím nepřesvědčili o tom, že budou spolupracovat s dnešním standardem.
Doufám tedy, že se mílím a v budoucnu se to tak nebude. Třeba jen nové konzole ještě nemají vývojáři v malíčku.

Komentáře

Oblíbené příspěvky