Watch Dogs - Dojmy


Už mám odehraných několik hodin této hry a tak se s Vámi podělím o své dojmy, které najdete níže:

  1. Chicago je opravdu velké město. Mapa je rozlehlá a dala by se rozdělit na venkov a centrum. K přepravě po městě lze využít "rychlé cestování", vlak nebo automobily/motorky, které používám nejčastěji. Auta se dají krás, jak tomu už bývá v Open-World hrách, pokud si však vyhlídneme auto, v kterém nikdo nesedí máme dvě možnosti. Rozbijeme okýnko či použijeme telefon (nutno odemknout tuto dovednost ve stromě dovedností).
  2. Hackovat můžeme kdekoliv, tedy pokud je co. Od semaforů, kamer, telefonů až po vlaky. Možností je vcelku dost, ale pokud už ze začátku hry se soustředíme na vylepšování hackovacích dovedností, brzy se dostaví stereotyp. Bez toho by hra zapadala do kopií GTA série, kterých už je několik.
  3. Vedlejších misí je ve hře nesčetně. Namátkou můžu zmínit zabránění zločinu, zničení gangů, dobývání wifi vysílačů, šmírování obyvatel a mnohem a mnohem víc. Určitě si s nimi dokážeme vystačit na několik desítek hodin, ale určitě není dobré plnit je zvlášť. Spíš bych doporučoval souběžně s hlavními misemi.
  4. Grafické zpracování hry není takové, jaké nám UBI prezentoval na E3 v roce 2012. Hra prošla jistím snížením různých efektů (viz. video níže), takže Chicago působí ve dne docela sterilním dojmem, až dokonale. Mohlo by tedy působit pochmurnějším dojmem. Město opravdu skvěle vypadá v noci a nejlépe v dešti, kdy jsou na chodníku louže, ok niž se odráží různé objekty.
  5. Aiden Pearce, hlavní postava Watch Dogs nepatří mezi postavy, které bychom si zaškatulkovali "ten byl úžasnej, takový chci být!", ten pocit se nedostaví. Jeho hnacím motorem je rodina, což už UBI vyzkoušel v druhém Assassin's Creed, kde tento prvek opravdu fungoval. Tady se nejedná o tak silný emocionální zážitek, jelikož jde o Aidenovu rodinu ze sestřiny strany.

Více napíšu po dohrání hry.

Komentáře

Oblíbené příspěvky